Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα elia restaurant. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα elia restaurant. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 16 Απριλίου 2026

Απονομή κυπέλου και μεταλλίων για την κατάκτηση της 1ης θέσης στην Ζ' Περιφέρεια.

  

   Την Δευτέρα του Πάσχα 13 Απριλίου 2026 το απόγευμα πραγματοποιήθηκε στο κλειστό Πυθαγορείου η απονομή του κυπέλου και των μεταλλίων για την κατάκτηση της πρώτης θέσης στην Ζ' Περιφέρεια για το 2025-26. Παρόντες ήταν μέλη του Δ.Σ. του συλλόγου μας και φίλοι της ομάδας. 

   Τα μετάλλια απένειμαν η Γ. Γραμματέας  κα Τραγάνη Αικατερίνη και η Ειδική Γραμματέας Τίτσια Ρέικερς του Α.Ο. Πολυκράτη, ενώ το κύπελο απένειμε ο Αντιδήμαρχος Π.Ε. Πυθαγορείου του Δήμου Αν. Σάμου κος Κυριαζής Γεώργιος ο οποίος μαζί με τις ευχές του παρέδωσε σάκους με αναμνηστικά δώρα στις αθλήτριες και προπονητές.


















Δευτέρα 6 Απριλίου 2026

Ευχαριστούμε το Elia restaurant για το δείπνο.

    Στο Elia restaurant στο Πυθαγόρειο βρέθηκε η Γυναικεία ομάδα μας το Σάββατο το βράδυ μετά από πρόσκληση του ιδιοκτήτη κου Γιάννη Αρχοντούλη για δείπνο. Με την κίνηση του αυτή ο ιδιοκτήτης θέλησε να τιμήσει το τμήμα για την κατάκτηση της πρώτης θέσης στο τουρνουά της Ζ’ περιφέρειας. Μέσα σε ένα ευχάριστο περιβάλλον τα κορίτσια γεύτηκαν το πλούσιο μενού που προσφέρθηκε από το ρεστοράν, συζήτησαν, χαλάρωσαν και χόρεψαν. 

   Εμείς από την πλευρά μας να ευχαριστήσουμε τον φίλο Γιάννη Αρχοντούλη, παλιό αθλητή και προπονητή ποδοσφαίρου της ομάδας μας που έχει προσφέρει πάρα πολλά στο παρελθόν, για την κίνηση του αυτή, να του ευχηθούμε καλή σεζόν και να περάσει όμορφα τις Άγιες ημέρες που έρχονται.