Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα markella papageorgiou. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα markella papageorgiou. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2025

Η Μαρκέλλα Παπαγεωργίου στην προπόνηση του Πολυκράτη πριν τα Χριστούγεννα.

 

    Μια ευχάριστη έκπληξη είχαμε στην τελευταία προπόνηση μας πριν τα Χριστούγεννα. 

  Μας επισκέφθηκε η αθλήτρια του Παναθηναϊκού και της Εθνικής Ελλάδος Μαρκέλλα Παπαγεωργίου με σκοπό να μας δει και να ανταλλάξουμε ευχές για τις γιορτές που έρχονται. Η πρώην αθλήτρια μας συνάντησε παλιές γνώριμες αθλήτριες αλλά και τις νεότερες-ρους, το προπονητικό τιμ, μίλησε μαζί τους, φωτογραφήθηκε και έδωσε τις ευχές της για τις Άγιες μέρες που ακολουθούν. 

   Εμείς από την πλευρά μας της ευχόμαστε πάνω απ' όλα υγεία, δύναμη, τύχη και πολλές πολλές επιτυχίες τόσο σε συλλογικό όσο και ατομικό επίπεδο.

Τρίτη 1 Απριλίου 2025

Συγχαρητήρια Μαρκέλλα !

 



    Για την Μαρκέλλα Παπαγεωργίου θα μπορούσαμε να γράφουμε ώρες ατελείωτες μιας και πρόκειται για μια εξαιρετική αθλήτρια και ταυτόχρονα θαυμάσιο χαρακτήρα.
Ένας κύκλος έκλεισε .... έτσι έγραψε στο προσωπικό της προφίλ στο fb. 
    Εμείς θα πούμε ότι κάθε κύκλος που κλείνει σχεδόν ταυτόχρονα ένας άλλος ανοίγει.  
   Η Μαρκέλλα μας διότι πάντα έτσι την αισθανόμασταν τα δύο χρόνια που αγωνίστηκε στην ομάδα μας, ήταν και θα είναι μια αθλήτρια των προκλήσεων, της άρεσε πάντα να της βάζουν δύσκολα, να βάζει η ίδια συχνά πιο ψηλά τον πήχη ώστε να βελτιωθεί να γίνει καλύτερη. Έτσι πέτυχε να καθιερωθεί σε όποια ομάδα κι  αγωνίστηκε μετά από εμάς και δεν ήταν και λίγες. Φέτος αγωνίζεται στην ομάδα της Σαντορίνης, με την οποία πραγματοποιεί εξαιρετικές εμφανίσεις και ποσοστά πόντων σε μπλοκ, σερβίς και επιθέσεις.
   Με πολύ προσπάθεια και χάρης τις καλές της εμφανίσεις, ήρθε και η πολυπόθητη κλήση στην Εθνική Γυναικών, με την οποία πέτυχε την πρόκριση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
  Επόμενος σταθμός για την επόμενη σεζόν όπως διαβάσαμε, ο Παναθηναϊκός. Μεγάλη πρόκληση και ταυτόχρονα μεγάλη ευκαιρία.
   Βέβαια τα τελευταία χρόνια ταυτόχρονα με το βόλεϊ ήταν και φοιτήτρια Ιατρικής στην Αθήνα. Κάτι πολύ δύσκολο για να πραγματοποιηθεί, αλλά επιτρέψτε μας να πούμε, όχι για την Μαρκέλλα. 
  Της ευχόμαστε ολόψυχα για άλλη μια φορά συγχαρητήρια και καλή σταδιοδρομία.
  Να έχει υγεία πάνω απ' όλα ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στις επόμενες προκλήσεις που θα έρθουν.

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό από την ορκωμοσία της, με αγαπημένα της πρόσωπα:
    




















Πέμπτη 4 Ιουλίου 2024

Η Μαρκέλλα Παπαγεωργίου στην Εθνική Γυναικών !

 

   Στις 14 Ιουλίου θα ξεκινήσει η προετοιμασία της Εθνικής γυναικών εν όψει των υποχρεώσεων που έχει στην προκριματική διαδικασία του πρωταθλήματος 2026.


Η προετοιμασία της θα πραγματοποιηθεί στο Αθλητικό Κέντρο Μίκρας στη Θεσσαλονίκη και κατά τη διάρκεια της Εθνικής που θα αντιμετωπίσει σε φιλικές αναμετρήσεις την Ελβετία (στη Θεσσαλονίκη) και την Ισπανία (εκτός έδρας).

Ο Ομοσπονδιακός τεχνικός Απόστολος Οικονόμου κάλεσε τις εξής αθλήτριες: 

Λαμπρινή  Κωνσταντινίδου
Ευαγγελία Τάνη
Ελένη Καρακάση
Όλγα Στράντζαλη
Ελένη Μπάκα
Ασημίνα Νικολογιάννη
Σταματία Κυπαρίσση
Ευφροσύνη Μπακοδήμου
Μαρία Τσιτσιγιάννη
Μάρθα-Ευδοκία Ανθούλη
Αριστέα Τοντάϊ
Κυριακή Τερζόγλου
Ανδρομάχη Τσιόγκα
Ειρήνη Χατζηευστρατιάδου
Μαρκέλλα Παπαγεωργίου
Μαρία-Αικατερίνη Ξανθοπούλου
Μαριάννα Μπελιά
Γεωργία-Μαρία Αντωνακάκη


Υπενθυμίζουμε ότι η Εθνική γυναικών βρίσκεται στον Ζ' προκριματικό όμιλο μαζί με τις Αυστρία, Βόρεια Μακεδονία, ενώ από τους 7 συνολικά ομίλους την πρόκριση που κάνουν οι 7 πρώτοι και οι 5 καλύτεροι δεύτεροι. Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα θα δώσει στα τέλη Αυγούστου τους δύο πρώτους αγώνες του ομίλου αντιμετωπίζοντας αρχικά την Κυριακή 25/8 εκτός έδρας την Αυστρία και την Τετάρτη 28/8 στο κλειστό της Μίκρας τη Βόρεια Μακεδονία 

Αναλυτικά το πρόγραμμα του ομίλου μας: 

1 αγωνιστική - Σάββατο 18 Αυγούστου 2024 

Βόρεια Μακεδονία - Αυστρία 

Ρεπό η Ελλάδα 

2η αγωνιστική - Κυριακή 25 Αυγούστου 2024

Αυστρία - Ελλάδα 

Ρεπό η Βόρεια Μακεδονία 

3η αγωνιστική - Τετάρτη 28 Αυγούστου 2024 

Ελλάδα - Βόρεια Μακεδονία 

Ρεπό η Αυστρία 

4η αγωνιστική - 2 ή 3 Αυγούστου 2025 

Ελλάδα Ρεπό 

5η αγωνιστική  6 Αυγούστου 2025

Ελλάδα - Αυστρία

Ρεπό η Βόρεια Μακεδονία

6η αγωνιστική - 9 ή 10 Αυγούστου 2025

Αυστρία - Βόρεια Μακεδονία

Ρεπό η Ελλάδα


Όλοι οι προκριματικοί όμιλοι γυναικών

Α' όμιλος: Γερμανία, Ελβετία, Φινλανδία

Β' όμιλος: Βέλγιο, Ουγγαρία, Δανία

Γ' όμιλος: Σλοβενία, Ισραήλ, Εσθονία

Δ' όμιλος: Βοσνία, Μαυροβούνιο, Λετονία

Ε' όμιλος: Ισπανία, Πορτογαλία, Γεωργία

Ζ' όμιλος: ΕΛΛΑΔΑ, Αυστρία, Βόρεια Μακεδονία

Η' όμιλος Ρουμανία, Κροατία, Κόσοβο.

    Ως σύλλογος στον οποίο έχει αγωνιστεί η Μαρκέλλα στα πρώτα βήματα στο άθλημα μας, της ευχόμαστε ολόψυχα να έχουμε υγεία και με τα χαρίσματα που διακρίνονται όπως η εργατικότητα, η όρεξη, η επιμονή και η υπομονή, να βρίσκεται στην τελική 14άδα... . 

Πέμπτη 23 Μαΐου 2024

Η Μαρκέλλα Παπαγεωργίου στον ο Α.Ο. Θήρας.

 Την έναρξη της συνεργασίας του με την Μαρκέλλα Παπαγεωργίου ανακοινώνει ο Α.Ο. Θήρας

Η διοίκηση του Α.Ο Θήρας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με την αθλήτρια Μαρκέλλα Παπαγεωργίου για την αγωνιστική περίοδο της Volley League γυναικών 2024-2025.

Γεννημένη στις 22 Δεκεμβρίου του 1999 στην Ελλάδα η 25χρονη Μαρκέλλα, έχει ύψος 1.85μ, και αγωνίζεται ως κεντρική.

Η Μαρκέλλα στο ξεκίνημα της καριέρα της αγωνίστηκε στο σύλλογο μας Α.Ο. Πολυκράτης το διάστημα 2013 – 2015 και στην συνέχεια στην Ανόρθωση Αμμοχώστου το διάστημα 2015 – 2017, συνέχισε στον Πανιώνιο την περίοδο 2017-2018, στην Άρτεμη Κορυδαλλού το 2018- 2019, στον Ηλυσιακό το 2019-2020 και στη Θέτιδα Βούλας το διάστημα 2020 – 2024.
“Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που θα αγωνιστώ για την ομάδα του ΑΟ Θήρας την σεζόν 2024-2025, αποτελεί μια καινούργια πρόκληση για εμένα! Εύχομαι να είναι μια επιτυχημένη χρόνια, με υγεία πάνω απ όλα!” δήλωσε η αθλήτρια με την υπογραφή της συμφωνίας της με τον Α.Ο. Θήρας.
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας καλωσορίζει τη Μαρκέλλα Παπαγεωργίου και της εύχεται μία νέα σεζόν με υγεία και επιτυχία στους στόχους της.

πηγή: liberovolley

Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2021

Συνέντευξη με την Σαμιώτισσα Μαρκέλλα Παπαγεωργίου, αθλήτρια της ομάδας βόλεϊ Α.Σ.Π. Θέτις Βούλας

 


Συνέντευξη έδωσε στο samossport.gr η Μαρκέλλα Παπαγεωργίου, μια αθλήτρια που αγωνίστηκε στο σύλλογο μας, μας τίμησε με την παρουσία της και γνώρισε αρκετές διακρίσεις κοντά μας. Φέτος αγωνίζεται στην Α1 γυναικών με τα χρώματα της Θέτιδας Βούλας. Ας δούμε τι είπε στον κο Οικονόμου: 

Αρχικά θα ήθελα να μου μιλήσεις για την πορεία σου στο άθλημα του βόλεϊ. Πότε ξεκίνησες, σε ποιες ομάδες έχεις αγωνιστεί; 

Ξεκίνησα να ασχολούμαι με το βόλεϊ γύρω στα 8 μου στον Ερμή Σάμου, στα 11 πήγα σε μια ομάδα της Θεσσαλονίκης, λόγω της δουλειάς των γονιών μου. Επιστρέφοντας στη Σάμο συνέχισα πρώτα στον Αρίσταρχο και μετά στον Πολυκράτη. Ακολούθως για δύο χρονιές αγωνίστηκα στην Ανόρθωση Κύπρου (Α1), μετά στον Πανιώνιο (pre League), στην Άρτεμις Κορυδαλλού (pre League) ,στον Ηλυσιακό (Α1) και την φετινή σεζόν στην Θέτιδα Βούλας (Volley League).

Σου έλειψε το βόλεϊ με την διακοπή λόγω κορωνοϊού;

Κατά την διάρκεια της καραντίνας όλοι βγήκαμε εκτός προγράμματος, οπότε αναμενόμενο από την στιγμή που το βόλεϊ λαμβάνει σε καθημερινή βάση πολλές ώρες της ημέρας μου να μου λείψει, όπως και γενικότερα η έννοια του αθλητισμού, είναι δύσκολο να σε αναγκάζουν να μείνεις σπίτι, ενώ η έως τότε η καθημερινότητά σου ήταν σχολή και προπονήσεις.

Πώς νιώθεις που είσαι συμπαίκτρια με μια άλλη Σαμιώτισσα την Μαραθοκαμπίτου ; 

Το να είμαι συμπαίκτρια με την Σοφία Μαραθοκαμπίτου, είναι ιδιαίτερα ευχάριστο είμαστε φίλες και πολύ δεμένες εδώ και πολλά χρόνια, από τα πρώτα χρόνια του δημοτικού συγκεκριμένα, οπότε και είμαι ιδιαιτέρως χαρούμενη που είμαστε ξανά συμπαίκτριες (είχαμε να αγωνιστούμε μαζί από τον Αρίσταρχο Σάμου). Της εύχομαι καλή επιτυχία! 

Μπορείς να μου αναφέρεις κάποιες σημαντικές στιγμές σου από αγώνες που σε έκαναν να τους θυμάσαι ακόμα και σήμερα;

Κάθε χρονιά στο βόλεϊ έχει αξιομνημόνευτες στιγμές άλλες από επιτυχίες της εκάστοτε χρονιάς ,άλλες από αστείες στιγμές στο γήπεδο, οπότε δύσκολο να σας πω μόνο λίγες κάποιες τέτοιες είναι από τις νίκες στα αναπτυξιακά του Πολυκράτη με τον κύριο Νικολαΐδη, νίκες με την ανόρθωση στην Κύπρο, το παιχνίδι με τον Αίαντα που κερδίσαμε με ανατροπή πέρυσι με τον Ηλυσιακό.

Πως είναι η καθημερινότητα μιας αθλήτριας ; 

Η καθημερινότητα μου πριν τον κορωνοϊό ήταν σχολή το πρωί και πρωινές προπονήσεις οποίες μέρες είχαμε και το μεγαλύτερο μέρος του απογεύματος στην προπόνηση. Αν σκεφτούμε ότι αφιερώνουμε στο γήπεδο και στην διαδρομή πήγαινε-έλα τουλάχιστον 4 ώρες.

Στον ελεύθερο σου χρόνο τι σου αρέσει να κάνεις;

Στον ελεύθερο χρόνο μου καταρχάς ξεκούραση αλλά γενικά ότι και οι περισσότεροι, βόλτες με φίλους είτε για καφέ είτε για ταινία είτε για ποτό. 

Ποιο μήνυμα θα ήθελες να στείλεις στους νέους μέσα από το SamosSport.gr;

Το μήνυμα που θα ήθελα να στείλω είναι: ότι ο αθλητισμός είναι απαιτητικός πολλές φορές, αλλά είναι υγεία σε όλες τις φάσεις της ζωής μας είναι ωφέλιμος και χωρίς να το καταλαβαίνουμε, αποτελεί "ασπίδα" του εαυτού μας και του χαρακτήρα μας και πρέπει να του αφιερώνουμε όσο περισσότερο χρόνο μπορούμε.

Κλείνοντας ποιους θα ήθελες να ευχαριστήσεις ; 

Θα ήθελα καταρχάς να ευχαριστήσω τους γονείς μου που με στήριζαν σε όλες μου τις προσπάθειες, μετά τον κύριο Δημήτρη Νικολαΐδη προπονητή του Πολυκράτη που με βοήθησε πολύ στα πρώτα βήματα στον χώρο του βόλεϊ, όπως επίσης και όλους τους προπονητές που έχω συνεργαστεί γιατί από όλους αποκόμισα και κάτι απαραίτητο για την συνέχεια.

(Νίκος Οικονόμου SamosSport.gr )

Δευτέρα 8 Ιουνίου 2020

Η Μαρκέλλα Παπαγεωργίου στη Θέτιδα Βούλας !




Η Μαρκέλλα Παπαγεωργίου στη Θέτιδα Βούλας !
Την ενίσχυση του με την 20 χρονη ταλαντούχα κεντρική (1μ82), Μαρκέλλα Παπαγεωργίου, ανακοίνωσε η Θέτιδα Βούλας. Η Σαμιώτισσα παίκτρια προέρχεται από μια καλή σεζόν με τον Ηλυσιακό ενώ είχε αναδειχθεί MVP την 6η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Volleyleague γυναικών, όπου με 18 πόντους είχε οδηγήσει τον αθηναϊκό σύλλογο σε εκπληκτική ανατροπή με 2-3 μέσα στον Εύοσμο.
Στη Θέτιδα θα συναντήσει και πάλι τον περυσινό της προπονητή στον Ηλυσιακό, Γιώργο Ρούση. Η ανακοίνωση της ομάδας της Βούλας για την Παπαγεωργίου αναφέρει:
«Ο Α.Σ.Π. Θέτις Βούλας ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την έναρξη της συνεργασίας του με την κεντρική Μαρκέλλα Παπαγεωργίου. Τη σεζόν 2019-2020 αγωνίστηκε με την ομάδα του Ηλυσιακού, ενώ έχει αγωνιστεί με την ομάδα της Άρτεμις Κορυδαλλού και του Πανιωνίου.
Η Μαρκέλλα Παπαγεωργίου γεννήθηκε στη Σάμο στις 22 Δεκεμβρίου του 1999 από όπου ξεκίνησε το βόλεϊ στον τοπικό Ερμή, ενώ σπουδάζει ιατρική στην Αθήνα. Καλωσορίζουμε την Μαρκέλλα στην ομάδα μας και της ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με την Θέτιδα,»
 Η Παπαγεωργίου έχει αγωνιστεί σε Ερμή, Αρίσταρχο και Πολυκράτη Σάμου, Ανόρθωση Λευκωσίας, Άρτεμις Κορυδαλλού, Πανιώνιο, Ηλυσιακό.

πηγή: volleynews.
Ο σύλλογος μας αισθάνεται ιδιαίτερα περήφανος για την ανοδική πορεία της Μαρκέλλας, μιας και είναι μια αθλήτρια που έχει περάσει από την ομάδα μας και τιμά με τον καλύτερο τρόπο το Σαμιακό βόλεϊ και της εύχεται καλή σεζόν και παράλληλα καλές σπουδές, με υγεία και επιτυχίες !!!

Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2019

Μπράβο Μαρκέλλα !!!
Η Μαρκέλλα Παπαγεωργίου μια πρώην αθλήτρια μας, μας έκανε για άλλη μια φορά περήφανους. 


Η Μαρκέλλα Παπαγεωργίου πέτυχε 18 πόντους με 14/20 επιθέσεις, 1 άσσο και 3 μπλοκ και ήταν αυτή που "κλείδωσε" τη νίκη του Ηλυσιακού στο τάι μπρέικ. Οι παίκτριες των Ιλισίων βρέθηκε πίσω με 14-10, όμως με τα σερβίς της Στεφανίας Μπέμπη και το σπουδαίο ατομικό μπλοκ της Μαρκέλλας Παπαγεωργίου στο φινάλε, διαμόρφωσαν το τελικό 16-14.

Διαβάστε όλη την συνέντευξη που έδωσε στο sait της Ε.Ο.ΠΕ......

Μαρκέλλα Παπαγεωργίου: «Μετά το 2-0 δώσαμε υπόσχεση ότι δεν θα χάσουμε»

 Magazine 
Την νίκη της 6ης αγωνιστικής πέτυχε ο Ηλυσιακός στον Εύοσμο με ανατροπή από 2-0 σετ και 14-10 στο τάι μπρέικ. Πρωταγωνίστρια της νίκης με 3-2 ήταν η Μαρκέλλα Παπαγεωργίου, η οποία στα 20 της χρόνια και στη πρώτη της σεζόν στην Volleyleague γυναικών αναδείχθηκε MVP της 6ης στροφής. Η νεαρή κεντρική από τη Σάμο μίλησε στο volleyball.gr για το βραβείο της πολυτιμότερης αθλήτριας, για τη πρώτη της παρουσία στη μεγάλη κατηγορία και για τον πρωταθλητισμό που συνδυάζει μαζί με τις σπουδές της στην ιατρική.




Για το παιχνίδι με τον Αίαντα: «Στα δύο πρώτα σετ ο Αίαντας έπαιξε καλύτερα από εμάς και δίκαια τα κατέκτησε. Εμείς δεν μπήκαμε καθόλου καλά στο παιχνίδι και δεν μας έβγαινε τίποτα. Ίσως έφταιγε το ταξίδι που κάναμε το πρωί, η ταλαιπωρία δεν ξέρω. Μετά το 2-0 αυτό που είπαμε είναι ότι δεν θα χάσουμε άλλο σετ. Ο Αίαντας έπαιζε καλύτερα από εμάς αλλά και πάλι ήμασταν κοντά στο σκορ και απλά έπρεπε να βελτιωθούμε εμείς. Δώσαμε υπόσχεση μεταξύ μας να μην χάσουμε, ήταν το ματς στα μέτρα μας και στο τέλος κάναμε την ανατροπή».
Για το βραβείο της MVP: «Μετά το παιχνίδι οι συμπαίκτριες μου με πείραζαν ότι ίσως κατακτούσα το βραβείο. Η αλήθεια είναι ότι το σκεφτόμουν λίγο αλλά δεν το πολυπίστευα γιατί υπήρχαν και άλλα σημαντικά παιχνίδια και καλές εμφανίσεις αθλητριών. Είμαι πολύ χαρούμενη που το κατέκτησα εγώ. Η εμφάνιση προέρχεται από ομαδική προσπάθεια και το σημαντικό είναι ότι επιστρέψαμε στην Αθήνα με τη νίκη και μετά που κατέκτησα το βραβείο. Οπότε το αφιερώνω στις συμπαίκτριες μου που χωρίς αυτές δεν θα τα κατάφερνα».


Για την πρώτη της σεζόν στη Volleyleague: «Μετά από δύο χρόνια στη Pre League είχα λίγο άγχος στην αρχή με τον Ηλυσιακό στη Volleyleague. Ήμουν σφιγμένη, ειδικά στη πρεμιέρα. Παιχνίδι με παιχνίδι έβλεπα ότι μπορώ να ανταπεξέλθω στο επίπεδο των αγώνων και του πρωταθλήματος. Κάθε μέρα θέλω να βελτιώνομαι μαζί με τις συμπαίκτριες μου και αυτό να βγαίνει και στα παιχνίδια».
Για το επίπεδο του πρωταθλήματος: «Το παρακολουθώ αρκετά χρόνια το πρωτάθλημα και κάθε χρόνο είναι καλύτερο. Ο Ολυμπιακός είναι πρωταγωνιστής τα τελευταία χρόνια και υπάρχουν πολύ καλές ομάδες που ακολουθούν όπως ο Παναθηναϊκός, ο ΑΟ Θήρας, ο ΠΑΟΚ και ο Πανναξιακός με τη Θέτιδα. Θα γίνει και μεγάλη μάχη για την παραμονή και ελπίζω μέσω των πλέι άουτ να τα καταφέρουμε με τον Ηλυσιακό».
Για το πως συνδυάζει τον πρωταθλητισμό με τις σπουδές: 
«Θέλει αρκετό κόπο αλλά με πρόγραμμα τα προλαβαίνεις. Δεν είμαι διατεθειμένη να παρατήσω ούτε τον πρωταθλητισμό, ούτε τις σπουδές μου. Όσο μπορώ θα παλεύω να τα συνδυάζω και τα δύο στον μέγιστο βαθμό».

Πηγή: volleyball.gr

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2019



Η αθλήτρια μας Μαρκέλλα Παπαγεωργίου στην Α1 !!! 

    Με την φανέλα του Ηλυσιακού αγωνίζεται την φετινή σεζόν η Μαρκέλλα Παπαγεωργίου No 18, η οποία ήταν για δύο χρόνια (2013-14 & 2014-15) αθλήτρια μας με μεγάλη προσφορά και διακρίσεις τόσο σε τοπικό όσο και σε περιφερειακό επίπεδο με τον σύλλογο μας. Στην συνέχεια ακολούθησαν δύο σεζόν στην Ανόρθωση Αμμοχώστου στην Κύπρο όπου είχε μετακομίσει και στην συνέχεια με την εισαγωγή της στην Ιατρική Αθηνών (τριτοετής σήμερα) αγωνίστηκε σε Πανιώνιο, Άρτεμις Κορυδαλλού (pre league) και φέτος έκανε το άλμα για την μεγάλη κατηγορία. Από την πλευρά μας αισθανόμαστε περήφανοι και της ευχόμαστε ολόψυχα υγεία, καλή πρόοδο και πάντα επιτυχίες σε ότι κι αν κάνει.